ארגונים-ישן | לצאת לאור
top of page
סדנאות קורסים וליווי אישי בארגון שלך

סדנאות קורסים
וליווי אישי
בארגון שלך

About

הכל מתחיל ונגמר בתקשורת, ביכולת להעביר מסר בנוכחות וביטחון.
סדנה חד פעמית, ליווי אישי או קורס אנחנו עובדות אתכם על המיומנויות הכי חשובות שיש: מהצגה עצמית ודרך סטוריטלינג, מיכולת להעביר מסר ממוקד וקצר ועד בניית מצגת מעודכנת, והכי חשוב לתת את כל הדגשים לנוכחות מלאה ובטוחה בתקשורת עם קהל.

אנחנו מאמינות שההשראה הכי גדולה מגיעה מבפנים! מהאנשים שלכם, החיבור לסיפור האישי, מאפשר למנהלים ולעובדים להרגיש את הערכים ולא רק לדבר אותם ולייצר חיבור אנושי אמיתי, שעובר הלאה. 

לצאת לאור

מה זה אומר? 

הסדנאות שלנו מותאמות לכל ארגון בהתאם למטרות, אופי המשתתפים, הצרכים והתקציב.

ניתן להזמין ליווי אישי ליצירת אירוע השראה פנים ארגוני בו הדוברים הם העובדים והמנהלים שלכם, סדנה יומית או קורס מתמשך, בו נעבוד עם המצגות שלכם, על המטרות הספציפיות של הארגון.

העקרונות שלנו נוגעים במגוון רחב של נושאים כגון: עבודה על הצגה עצמית והעברת מסרים בדרך יצירתית, מיקוד המסר המרכזי והתובנות, מבנה הרצאה ואריזת תוכן ומחקרים תומכים, סטוריטלינג להעברת מסרים וחיבור אנושי וישיר לקהל, אופציות יצירתיות לטוויסט בהרצאה, דגשים לזום ולפורמטים משתנים. 

מה זה כולל?

כלים לבניית הרצאה – משולש הזהב ואיך יוצרים קשר בין קהל, מרצה והרצאה, דיוק המסר המרכזי שיגע בקהל, מה החזון שלנו, סוד הספציפיות ותרגול הצגה עצמית עם נוכחות וקרדיטציה.

סטוריטלינג כי סיפור זה כל הסיפור - מה ההבדל בין לספר על הסיפור ללספר את הסיפור, איך מחברים מסר לסיפור ומה יהפוך את הנוכחות שלנו על הבמה לאנושית ותקשורתית.

חיבור הסיפור האישי לערך מוביל -  איך הסיפור שלנו (מבחירת המקצוע או התואר ודרך סיפור ילדות) מחובר לערך שלנו בארגון ומוביל את המיתוג האישי שלנו ליצירת אימפקט מבודל ונוכח בתקשורת בתוך ומחוץ הארגון.  

עם מה יוצאים? כלים וטיפים קטנים שעושים שינוי גדול – מעבר לשפה מדוברת, חיבור הרמוני בין מקצועי לאישי, יצירתיות בפרזנטציה, הפעלות ותרגולים, מחוברות אמיתית ועמוקה לערכי הארגון, כלים לשגרירי תוכן, נוכחות בפרונט בעבודה עם קהל ועוד...

בניית הרצאה
ליווי אישי לבניית הרצאה

איך זה עובד?

בשיחה קצרה וממוקדת נבין את הצרכים המרכזיים של הארגון, סדרי העדיפות, דרכי הפעולה כיום והמטרות העיקריות. נבין לעומק את ערכי הארגון, המסרים והדגשים לטווח הקצר והארוך, בהתאם לכך תשלח הצעת מחיר מודולרית.

ניתן לקיים סדנאות חד פעמיות שכוללות לימוד, שיתוף ותרגול כלים מעולם הסטוריטלינג או ההצגה העצמית, או קורסים שכוללים תהליך למידה עם שיעורי בית ותרגול ומפגש סיום, בו כל אחד מקבל משוב אישי על הפרזנטציה שלו.

בנוסף – יש אפשרות לבנק שעות ליווי אישי לפרזנטורים נבחרים בארגון וקיימת אופציה להפקת אירוע השראה עם דוברים מהארגון.

הקורסים כוללים: שליחת חומרים, מצגות, חומרים לקריאה והעמקה ושיעורי בית שיישלחו לאחר כל שיעור ונגישות מלאה למשתתפים.

זו היתה התאהבות ממבט ראשון 

היה לי ברור שארצה לעבוד איתך, כשאצטרך לדייק את עצמי, ואת הקול הנכון לי כשאצא לשליחות של הסוכנות היהודית באוסטרליה.

בהתחלה זה הרגיש לי קצת כמו שיחת פסיכולוגית, מי אני, איפה ואיך גדלתי,
מה אני מחפשת לעצמי. ואת, כמוך ידעת לזקק, לשאול ולשקף לי חזרה.
תודות לך יש לי את הסיפור שהוא רק שלי, והעטיפה שהכי נכונה לי
והאפשרות שיש לי להציג את עצמי בצורה שתחבר אנשים אלי.

אורית צופר | הסוכנות היהודית| 

הורדה.png

הצורך שלנו היה לעזור לעובדים שלנו, שזו העבודה שלהם להציג ולהעביר מסרים ללקוחות, עולם חדש.

הערכים המרכזיים שקיבלנו בתהליך היה: איך מספרים סיפור, איך מעבירים מסר, איך בונים מצגת ראויה ואיך הם מספרים את הסיפור שלהם. הפתיע אותנו רמת הבהירות והמצוינות של הקורס וגם רמת פערי הידע של המנהלים והעובדים, ההבנה והעמקה בתחום שעוסקים בו יום יום. הקורס מומלץ לכל מי שנפגש עם אנשים.

download (2).jpeg

אדוה אברמוביץ | VP HR , חברת ILEX

סדנת סטוריטלינג

לקראת כנס בניה גדול שבו השתתפתי, נדרשתי להציג מצגת בסגנון טד. 

איריס עזרה לי מאוד לגבש את שדרת הסיפור והצגתו באופן אישי, מעניין ומרגש לקהל המטרה. ידעה להוציא את המוץ מהתבן ועל סמך סיפור מסגרת לבנות סיפור שיהיה תהליכי וקולח. הייתה קשובה לצרכים שלי כמספר והביאה פן אישי.
בהמשך גם ליוותה אותי בדרך הלמידה, הגשת הסיפור והצגתו. 
ההרצאה הייתה מצוינת עם ביקורות טובות. התרגשתי מהאופן בו הייתה מעורבת באופן אישי בכל הפרטים כולל פגישה ופרזנטציה ממש לקראת ההרצאה עצמה. תודה על הלווי והתהליך המרתק.

פלג זמיר | מנכ״ל חוליות ישראל

Screen Shot 2022-04-18 at 12.20.18 PM.png

מוצרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

bottom of page